Klachtenregeling Hardt Letselschade
Hardt Letselschade probeert u altijd zo goed mogelijk bij te staan. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. Heeft u een klacht, is een zaak niet zo afgehandeld als u zou willen of is er iets anders dat niet naar wens is verlopen? Dit horen we graag van u. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen en proberen het probleem op te lossen.
Hardt Letselschade kent een interne klachtenregeling. U kunt hier terecht als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw zaak. Uw klacht zal altijd serieus genomen worden en door een andere behandelaar dan uw belangenbehartiger opgepakt worden.
Klacht indienen
U kunt uw klacht als volgt indienen:
Onze klachtenfunctionaris streeft naar een spoedige afhandeling van uw bezwaren. Het spreekt voor zich, dat een en ander kosteloos en in goed overleg met u geschiedt.
U kunt uw klacht schriftelijk aan ons kenbaar maken of mailen aan info@hardtletselschade.nl.
Wij verzoeken u vriendelijk om bij uw klacht uw naam, geboortedatum en telefoonnummer te vermelden.
Vermeldt u alstublieft ook de reden van uw klacht.
Onze klachtenfunctionaris streeft naar een spoedige afhandeling van uw bezwaren. Het spreekt voor zich, dat een en ander kosteloos en in goed overleg met u geschiedt.
Vervolg
De klacht wordt in behandeling genomen door een teamleider of de directie.
Uw klacht wordt bestudeerd en mogelijk wordt er telefonisch contact opgenomen voor een nadere toelichting.
Wij trachten uw klacht binnen twee weken af te handelen, hetgeen schriftelijk zal geschieden.
Wij zullen met uw belangenbehartiger in gesprek gaan over de klacht en eventuele verbeterpunten.
Mocht uw vertrouwen niet kunnen worden hersteld, dan zal een nieuwe belangenbehartiger toegewezen worden.