Klachtenregeling Hardt Letselschade

Hardt Letselschade probeert u altijd zo goed mogelijk bij te staan. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. Heeft u een klacht, is een zaak niet zo afgehandeld als u zou willen of is er iets anders dat niet naar wens is verlopen? Dit horen we graag van u. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen en proberen het probleem op te lossen.

Hardt Letselschade kent een interne klachtenregeling. U kunt hier terecht als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw zaak. Uw klacht zal altijd serieus genomen worden en door een andere behandelaar dan uw belangenbehartiger opgepakt worden.

Klacht indienen

U kunt uw klacht als volgt indienen:

Onze klachtenfunctionaris streeft naar een spoedige afhandeling van uw bezwaren. Het spreekt voor zich, dat een en ander kosteloos en in goed overleg met u geschiedt.

Onze klachtenfunctionaris streeft naar een spoedige afhandeling van uw bezwaren. Het spreekt voor zich, dat een en ander kosteloos en in goed overleg met u geschiedt.

Vervolg